• Zwroty i reklamacje

ZWROTY:

Nasz Sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikając na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru/towarów. Sklep zobowiązuje się do zwrotu Kupującemu kosztu towaru oraz zwrotu kosztów przesyłki towaru do Kupującego w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR ?

1. Upewnij się, że nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia.

2. Wypełnij formularz zwrotu towaru ktory został przesłany na maila po złożeniu zamówienia i prześlij go na adres sklep@tridom.pl. Poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. 

3. Po kontakcie pracownika naszego sklepu odeślij nam zwracany towar na adres:

Wojciech Faryniarz TRIDOM
ul. Żwirki i Wigury 40
62-006 Gruszczyn 

4. Zwrot towaru powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do sklepu. W przypadku przesyłki opakowanie towaru powinno zapewniać możliwość bezpiecznego transportu.
Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

6. Zwrot środków nastąpi w przypadku spełnienia powyższych warunków w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru.

 

REKLAMACJE


1. Reklamacje dotyczącą wad towaru lub braków części składowych Kupujący powinien zgłosić Sklepowi pod adresem: sklep@tridom.pl.


2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT lub paragon.

3. Cały opis procedury reklamacji jest opisany w punkcie 6 w zakładce REGULAMIN.